Re: Sb Live! a SB Live! Velue

Autor: Henry\(k\) (tnij_to_henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 20:14:21 MET DST

Użytkownik "Corran" <corran_at_tenbit.pl.bez.spamu> napisał w wiadomości
> Zakupiłem na allegro kartę SB Live!, któryś ze starszych modeli (4
> wyjścia na czarnej płytce drukowanej), sterowniki od win 2000/xp
> rozpoznały mi ją jako wersje velue (wiem jak wygląda taka karta i wiem
> że jest inna od mojej), czy creative obcina starszym kartą funkcje czy
> po prostu live! (nie 1024, player czy 5.1) = live! velue.

Pewnie Live! Value. Mam właśnie taką pierwszą Live! i jestem z niej
zadowolony. W każdym razie jest dużo mniej problemowa niż następca 1024 czy
Player, które to się lubiły gryźć ze sprzętem. Dodatkowo pełne LiveWare 3.0
nie chce działać z 1024/Player a z moją Value śmiga aż miło. Wada to brak
dekodera 5.1 na płycie (można to ominąć, gdzieś był opis podmiany softu) ale
i tak lepiej wyciągnąć spdif'a na zewnętrzny dekoder.

Pozdro

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.