Re: Flatron

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 14:38:04 MET DST

> Masz z nim jakies doswiadczenia? Wlasnie przymierzam sie do zakupu tego
> modelu.

Kumpel kupił sobie taki. Ja mam iiyamę na taki samym kinolu co on
(Diamondtron NF).

Kolorki cudowne , ostrość podobnie , jasnośc baardzo duża (na LG 795
musiałem ustawiać jasność na 90-100% aby uzyskać jasny obraz w DIVX) na
iiyamie ustawiam na 50% i jest jaśniejszy niż na 90% na LG ...

Pozatym cena obecnie jest wręcz bardzo atrakcyjna. Kumpel kupował ten
monitor za ponad 2000zł ...
A teraz ? Poniżej 1500 ...

Zapewne zaraz odezwą się zwolennicy i posiadacze LG :-))

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///