Re: spool32 i drukoanie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 14:36:47 MET DST

Użytkownik "KACPER" <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> napisał w wiadomości

> No i problem, ze po paru wydrukach Win98 wyrzyca blad spool32.dll i juz
nie
> nie wydrukuje...nawet po restarcie kompa nic nie pomoga...

Nie mam żadnych doświadczeń w pracy z tą drukarką, ale podejrzewam, że może
tu chodzić o błędny sterownik. Spool32 jest bezpośrednio związany z
kolejkowaniem wydruków. Może system do którego jest podłączony Panasonic nie
potrafi dokładnie obsługiwać tego kolejkowania (np. nie usuwa z kolejki
wydrukowanych plików albo przepełnia bufor). Na początek proponowałbym
upgrade sterownika. Jeśli to nie pomoże, być może uszkodzona jest któraś z
kart sieciowych (zakładam, że kompy pracują w sieci) odpowiedzialnych za
transmisję pakietów z jednego komputera do drugiego i występują błędy lub
przekłamania transmisji...

Pozdrawiam,
Sniper