Re: Flatron

Autor: AndyZ (andyz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 14:17:27 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości

> Raczej zastanów się na Samsungiem 959NF (na kinolu Diamondtron)
> Cena zbliżona a nawet chyba ciut mniejsza.

Masz z nim jakies doswiadczenia? Wlasnie przymierzam sie do zakupu tego
modelu.

> PS. Ja bym raczej nie polecał Flatronów. Mam doświadczenie jeśli chodzi o
LG
> 775,776,795 i 995 i stwierdzam że kinole te mają baardzo słabą jasnośc ,
> średni kontrast i dziwne kolory.
> Także geometria nie jest najwyższych lotów ...

Mam podobne odczucia. Jak patrze na Flatrona, to ciagle mam wrazenie, ze
obraz jest wklesly :)
Na Samsungach (nawet tanim 753DF) nic takiego nie zauwazam.

Pozdrawiam,
AndyZ