Re: Flatron

Autor: Kinga Warszawska (kingaw_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 01:08:00 MET DST

Jesli jestes gotów zainwestować w monitor i swoje oczy to polece Ci tylko
dwie technologie:
Trinitron SONY
DiamondTron Natural Flat MITSUBISHI

Ten pierwszy kinol jest obecnie dostępny praktycznie tylko w SONY
Ten drugi kinol jest juz ładowany nie tylko do MITSUBISHI, ale do NECa,
IIYAMA, i kilku innych, ale polecam Ci dokładnie przyjrzeć się parametrom
tych monitorów.
Jeżeli naprawdę cenisz swoje oczy to polecę Ci tylko jeden model: Mitsubishi
DiamondTron M2 model: 740 SB. Wierz mi nie znajdziesz lepszego monitora.
Dobrze że Mitsubishi zastrzegło sobie obecnie sprzedaż tych kineskopów i
tylko oni produkuja na tej masce.

Poszukaj opisów, relacji i parametrów.
Na tej grupie na monitory MITSUBISHI nigdy nie pojawiło się złe słowo.

Pozdrawiam