Re: Radeon 8500 czy GF4 Ti4200 ?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 12:31:58 MET DST

Użytkownik "ulf" <ulf_at_dgt.com.pl> napisał w wiadomości

> zainwestowac w Radeona 8500 (nie LE), czy w GF4 Ti 4200.
> cena jest podobna, ale z tego co wiem, to Radeon charakteryzuje sie
> raczej lepsza jakoscia obrazu, a GF4 raczej lepsza wydajnoscia.
> na co sie zdecydowac?

Wydajność obu układów i tak jest na tyle ogromna, że zadowoli każdego
wyjadacza (no może poza wyjątkami). Jakość obrazu również jest bardzo dobra
na obu kartach, z drobną przewagą Radeona - w każdym razie dla ludzi nie
związanych z grafiką i DTP - różnica jest niezauważalna. Mimo osobistego
sentymentu do układów firmy NVidia (sam takiego używam), wybrałbym raczej
Radeona. Na pewno sprawia mniej kłopotów ze sterownikami, a w dodatku lepiej
współpracuje z dwoma monitorami.

Podrawiam,
Sniper