Re: Radeon 8500 czy GF4 Ti4200 ?

Autor: Rogus-the-chosen (rogus_at_wikings.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 13:41:05 MET DST

 Mimo osobistego
> sentymentu do układów firmy NVidia (sam takiego używam), wybrałbym raczej
> Radeona. Na pewno sprawia mniej kłopotów ze sterownikami, a w dodatku
lepiej
> współpracuje z dwoma monitorami.

Mam gefroce 4 ti 4200 i jestem z niego bardzo zadowolony. A ze sterwonikami
to raczej nie ma problemu i sa napewno lepsze stery do geforcow niz radeonow
gdyz sa one czesto aktualizowane ulepszane itd radeon jest rowniez dobra
karta ale bierz gf 4 ti 4200 jezeli masz zamiar grac na kompie. Tylko wez
juz tego ze 128 mb ramu ma nizsze taktowanie ale ladnie sie przetaktowuje i
wtedy dorwonuje moca gf 4 ti 4400 :))