Re: Problem z transferem - nagrywarka

Autor: StandBy (standby_at_poczta.fm)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 12:17:03 MET DST

> Posiadam nagrywarkę LG 24/10/40. Płytki wypalały się śpiewająco dopóki
> piorun nie stuknął w kabel od internetu i poszła płyta główna Gigabyte
> GA-6BXC (m. innymi). Do tej płytki był podłączony procesorek Pentium III
> (ten na szczęście przetrzymał katastrofę).
> Zakupiłem więc płytę Asus P3B-F mniemając, że Asus jest bardziej
> wszechstronną płytą, wcale nie tanią...

to byla bardzo stabilna plyta

> [...]
> Oba pracują obecnie w trybie UDMA-2.
> Kontroler II: MASTER: nagrywarka LG, Slave: dysk przenośny WD 6GB.
> Nagrywarka pracuje w trybie PIO, dysk - UDMA-2. Nie da się przestawić...
> Nagrywarka pracuje wolno obojętnie czy dysk przenośny jest wsadzony w
> slot czy nie. Obojętne jest też na którym dysku znajdują się dane
> źródłowe...
> Co radzicie? Czy trzeba coś przepiąć czy może zakupić osobny kontroler
> IDE?
> Sytuacja ma miejsce zarówno pod WinXP jak i pod WinME...

wywalic instalki obydwu os'ow do kibla;))))
a powaznie, to pobaw sie zworami na napedach - to mi przypomina podobna sytu
acje z nagrywara IDE, kiedy przypadkowo zostalo zmienione ustawienie zworek
... Teac palil wtedy plyte za plyta, mimo ze system widzial napedy poprawni
 - tutaj przyczyna moze byc podobna - poza tym przeinstaluj (zaktualizuj jes
li wolisz;) stery kontolerow, magistrali, sprawdz czy sa jakies inne, nowsze
stery w necie...
Asus jest wsrod plyt glownych, jak mercedes wsrod samochodow, wiec trudno uw
ierzyc zeby to on byl powodem Twoich problemow - chyba, ze trafiles akurat n
a felerny egzemplarz...
pozdrawiam:)
Janusz vel StandBy
standby_at_poczta.fm