Re: Problem z transferem - nagrywarka

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 18:10:57 MET DST

In pl.comp.pecet you wrote:

>Niestety teraz przy nagrywaniu płytki nawet 16x ciągle wyskakuje
>komunikat Buffer Underrun

OK, poradziłem sobie sam, ale dla mnie to dziwne... Udało się włączyć
UDMA dla nagrywarki. Należało tylko ustawić dla niej w BIOS setting na
NONE (czyli bez wykrywania jej podczas startu komputera - AUTO).

Teraz Windows bez problemu pozwolił włączyć tryb Multi-Word UltraDMA
Mode 2 dla tej nagrywarki i wszystko chodzi teraz bezszelestnie i
szybko.

Dziwne, czyż nie? ;)

 berberek