Re: ASUS A7S333 - ma ktoś?

Autor: Witek W (no_at_spam.com)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 11:52:56 MET DST

wto 2. lipiec 2002 11:10 PedrO wrote:

> Witam
> Czy ma ktoś tą płytę: ASUS A7S333?
> I co może o niej powiedzieć?
>
> R.
Mam. Wybrałem Asus'a bo markowy i niby dobry a SiS745, bo jednoukładowy,
*niegrzejący się*, a SiS735 nie miał złej reputacji. Przywiozłem zestaw do
domu i komp wyświetlił tylko logo Asus'a i kompletny zwis. Zawiozłem do
serwisu (tego samego dnia), gość powiedział, że wymienił płytę na drugi
egzemplarz (ale może bujał, bo np. coś żle zmontował i chciał sie
usprawiedliwić, albo nie uaktualnił mi książki gwarancyjnej - nie
sprawdziłem - mój błąd). Komputer teraz działa bez problemów - ale używam
tylko Linux'a. Nic nie instalowałem na niej od poczatku, ale czytałem (już
po zakupie) masę postów ludzi, którzy nie mogli zainstalować WinXP -
wcześniej nie mogłem tych newsów znaleźć, bo filtrowałem w googlu po comp.*
a opinie ludzi były tylko na grupach narodowych - .comp. - puszukaj i
poczytaj. Mam wersję najuboższą, bez żadnych opcji (tylko taką mieli w
sklepie). Mam poważne zastrzeżenia do wbudowanej karty dźwiękowej C-Media:
*nie da się korzystać z mikrofonu* (niski poziom sygnału, brak
zaawansowanych ustawień dźwięku w tym automatycznego wzmocnienia sygnału z
mikrofonu). Ta wbudowana karta dźwiekowa to istny badziew w porównaniu do
SB16-Vibra - taką mam, ale jej nie włożę, bo jest na ISA. Nic nie powiem na
temat szybkości: używałem K6-2 300MHz (teraz Duron 1,2GHz) i po zmianie nie
jestem powalony z wrażenia. Niestety, tylko tyle mogę powiedzieć. Mnie
insteresuje tylko stabilność i póki co nie mam żadnych z tym problemów.
Mam z kolei pytanie? Czy Duron 1200MHz ma być standardowo ustawiony na
12X100MHz?

--
Pozdrawiam
Witek