Re: Opinie na temat LG 19" Flatron 915FT Plus

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 01:23:28 MET DST

On Thu, 4 Jul 2002 10:12:22 +0200, "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>To moze masz np glosniki za blisko ekranu, albo nie postapiles zgodnie z
Eeeeeeee az taki "rozgarniety" nie jestem ;-)

>instrukcja i nie ustawiles ekranu w strone wschodu ;))
He He! Jeszcze mialbym dla glupiego monitora przemeblowanie robic?
Niedoczekanie.

>(ja mam w Samsungu napisane, ze musi byc ustawiony na wschod, a np Eizo to
>pisze, ze monitor zostal zaprojektowany do pracy w miejscu gdize jest
>produkowany - Japan, i tylko tam gwarantuja najlepsze parametry, etc)
Moje Eizo pracowalo w Polsce bez zarzutu - asekuranci :-)

>Ale przeciez mozesz wlaczyc sobie pikanie sensorow ;)
Jedna z pierwszych rzeczy jakie wylaczylem :-)

>??? Moj Samsung (z serii "profesjonalnych") nic nie pompuje :P
Osobiscie uwazam monitory Samsunga za lepsze niz LG. W sumie to mieli
kilka udanych modeli.

>No to chyba normalne, ze na zimno monitor jest troche niepelnosprawny...
Ale nie az tyle! Poprzedni byl widac okazem zdrowia.
(dobrze ze nie pompuje przy zmianie jasnosci obrazu tak jak to potrafa
robic nietore NEC 700+)

>Nie, bo masz LG :P
Od razu napisalem: zamienil stryjek...... ;-)

Pozdrawiam
GLide

--
Glide