Re: Opinie na temat LG 19" Flatron 915FT Plus

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 10:12:22 MET DST

Użytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisał w wiadomości
> Tak pomaga na 1-2godziny :-( Dla uscislenia dodam, ze pewnie wielu
> ludziom by to nie przeszkadzalo, ale mi tak ;-)

To moze masz np glosniki za blisko ekranu, albo nie postapiles zgodnie z
instrukcja i nie ustawiles ekranu w strone wschodu ;))
(ja mam w Samsungu napisane, ze musi byc ustawiony na wschod, a np Eizo to
pisze, ze monitor zostal zaprojektowany do pracy w miejscu gdize jest
produkowany - Japan, i tylko tam gwarantuja najlepsze parametry, etc)

> Znaczy sie jak? telepatycznie? :-) Ale fakt, ze mi te snesory nie laze
> - nigdy nie wiem czy przycisnalem czy nie - przy regulacji musze
> patrzec na cyferki w menu a nie skupic sie na ekranie.
Ale przeciez mozesz wlaczyc sobie pikanie sensorow ;)

> Powiedz to mojemu egzemplarzowi :-( Jak na cieplo obraz idealnie
> wpasuje w obszar wyswietlania kinola to na zimno wszystko wylazi mi na
> 3mm za ekran. Blueeeeeeee..... Po starcie ide zawsze cos przekasic,
> wypic kawke......

??? Moj Samsung (z serii "profesjonalnych") nic nie pompuje :P

> Czyli jednak.
No to chyba normalne, ze na zimno monitor jest troche niepelnosprawny...

> Jak mam flagowca to chyba mam prawo? :-)
Nie, bo masz LG :P

pzdr
Zbyszek