Re: "tuning" klawiatury

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 00:34:19 MET DST

Dnia Thu, 04 Jul 2002 22:30:24 +0200 niejaki(a) bazio <bazio_at_go2.pl>
napisal(a):

> nie pomyslalem :))

gdybym mial inna budowe klawisza to byloby to nawet logiczne :)

ja zamierzam zrobic otwory poprzez podgrzany kawalek miedzi dosc gruby :)

> 1mF to musialby byc baaaardzo duzy kondensator :)

ew. mnijesze wersje podlaczone ze soba roznolegle, czy ja sie myle, czy do
takiej pojemnosci mozna dojsc :) a klawke mam naprade duza co do
pojemnosci wewnatrz, wie bac sie sczegolnie nei musze :)

> rezystor chyba nie ogranicza natezenia...

mea culpa? nie... przeciez ogranicza. tzw. ma tam iles omow, czyz nie?
zreszta, sam nie wiem, nie jestem obecnie w stanie myslec o niczym innym
tylko o polozeniu sie spac bo zamiast obrazu to ja mam takaa moire ze nei
widze prawie co pisze :) do tego jestem bardziej nastawiony obecne na
konfiguracje dorotki (w przyszlosci przechrzczenie na sandra) oraz ruty,
wiec nie jestem zbyt dokladnie w temacie, rok szkolny sie skonczyl.

ale przysiaglbym, ze ogranicza... cocby z postow radka sokola o
ograniczaniu rezystorkiem wentylatorka do 200mA or such. chyba, ze ja juz
komplenie jestem na fazie od braku snu ;)) ew. mnie zle ucza lub mi sie
cos pokickalo ;)

> jak chce
>
> fajnie masz :))

no nie wiem. ktos mi do pokoju wchodzi a tu leci na niego taka sterta
jakichs komputerow, lub sie udziez o jakas obudowe potyka ;) ino nie ma
gdzie upasc :>

> ja teraz zaciagam 40mb :))

a ja wyslam 2gb mailem :) tzw. juz wyslalem. troche to trwalo bo to
przecie 10mbit/s ograniczone poprzez standard do ~8mbit/s a potem przez
dzialania uzyszkodnikow pozostalych do 6mbit/s :) ale wyslalem :)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|