Re: "tuning" klawiatury

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 22:31:34 MET DST

Witold Wladyslaw Wojciech Wilk napisał(a):

> ja zamierzam zrobic otwory poprzez podgrzany kawalek miedzi dosc gruby :)

otwory w czym zrobic ?

> ew. mnijesze wersje podlaczone ze soba roznolegle, czy ja sie myle, czy do
> takiej pojemnosci mozna dojsc :) a klawke mam naprade duza co do
> pojemnosci wewnatrz, wie bac sie sczegolnie nei musze :)

u mnie jest dosc mala :((
chyba przemaluje ja sobie na czarno(albo zielono, bedzie pasowac do budy
:))

> mea culpa? nie... przeciez ogranicza. tzw. ma tam iles omow, czyz nie?

no tak ale on ogranicza _napiecie_ a nie natezenie :)

> zreszta, sam nie wiem, nie jestem obecnie w stanie myslec o niczym innym
> tylko o polozeniu sie spac bo zamiast obrazu to ja mam takaa moire ze nei
> widze prawie co pisze :) do tego jestem bardziej nastawiony obecne na

czasami tez tak mam, tylko ze nie moire a takie cos ze jak za dlugo
popatrze sie w biel to takie zielone/czerwone sie robi :)

> konfiguracje dorotki (w przyszlosci przechrzczenie na sandra) oraz ruty,
> wiec nie jestem zbyt dokladnie w temacie, rok szkolny sie skonczyl.

jakiez ladne imie dla kompa :)

> ale przysiaglbym, ze ogranicza... cocby z postow radka sokola o
> ograniczaniu rezystorkiem wentylatorka do 200mA or such. chyba, ze ja juz
> komplenie jestem na fazie od braku snu ;)) ew. mnie zle ucza lub mi sie
> cos pokickalo ;)

chyba jednak brak snu :)
radkowi chodzi o ograniczanie napiecia :)

> no nie wiem. ktos mi do pokoju wchodzi a tu leci na niego taka sterta
> jakichs komputerow, lub sie udziez o jakas obudowe potyka ;) ino nie ma
> gdzie upasc :>

LOL :))

> a ja wyslam 2gb mailem :) tzw. juz wyslalem. troche to trwalo bo to
> przecie 10mbit/s ograniczone poprzez standard do ~8mbit/s a potem przez
> dzialania uzyszkodnikow pozostalych do 6mbit/s :) ale wyslalem :)

ja tez chce miec takie lacze... :)
a ten 40mb plik okazal sie zwalony :((

--
-==Athlon 1,33 ghz, Kobian KT266a FSX(ECS K7VTA3A),128mb DDR Nanya==-