Re: Kilka uwag...

Autor: Wania (dezerterrr_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 21:34:26 MET DST

> Nigdy nie miałem dobrego zdania o SIS...

Hey
Dobre podejscie, ...nigdy niemialem dobrego zdania o SiS... Czy firma której
kiedyś coś nie wychodziła musi juz na zawsze miec opinie kiepskiej... To sa
stereotypy, cos z czego polacy slyna, wic zanim zaczniesz gadac takie
glupoty zapoznaj sie z nowymi produktami tej firmy, a potem krytykuj. A
odpowiadajac na pytanie: wg. mnie ostatnie produkty SiSa prezentują bardzo
przyzwoity poziom, czy to chipsety pod Athlona czy pod P4... Zresztą ja sam
planuje zakup płyty Microstara na SiS 745...

Pozdr.
Bartek

P.S A czekam też aż dotrą do polski karty graficzne na SiS Xabre, bo napewno
niebęde ich oceniał przez pryzmat SiS'a 6326 z którym kiedyś miałem
doczynienia