Re: Kilka uwag...

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 08:54:16 MET DST

> *czy po zmianie zauwaze jakakolwiek roznice w wydajnosci (komp uzywany
> glownie do obrobki muzyki i filmow, czasami jakies granie

Jasne, że tak. W zastosowaniach, które podałeś moc obliczeniowa procka
odgrywa kluczową rolę.

> *Jaki czipset plyty glownej bylby najlepszy do tego procka

Dla dzisiejszych Athlonów (XP) najbardziej optymalny jest VIA KT266A.

> *co myslicie o czipsetach SIS

Nigdy nie miałem dobrego zdania o SIS...

> *i czy wogole warto inwestowac w AMD - chodzi o stabilnosc...

Jasne, że warto, ale złożenia i konfiguracji powinien się podjąć fachowiec,
a nie pierwszy lepszy kolega z podwórka.

Arkhan.