Re: ECS K7VTA3 V 1.0 i Athlon XP 1600+ wieszanko

Autor: Gotan (gotan_m_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 22:25:35 MET DST

Użytkownik "Virtuozik" <virtuozik_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> jest sobie wlasnie taki komputerek:
>
> - Plyta glowna ECS K7VTA3 wersja 1.0 na chipsecie VIA KT266 ustawiona na
133
> MHz FSB
> - Procesor AMD Athlon XP 1600+
> - grafika GeForce 2MX400 64 MB
> - 128 MB pamieci DDR PC2100
> - hdd 40 GB Barracuda IV
> - karta muzyczna on-board
>
> Na komptuerze zainstalowane sa dwa system Win 98 SE oraz Win XP Prof., a
> problem ktory opisuje wystepuje w obu przypadkach:
>

> A teraz opis problemu:

> [...]
Win ME i mam ustawienia dla procesora 133MHz i dla pamięci też
133.Testowałem na Colinie 2 wszystko na maxa oraz na GTA III i wszystko
hula.Profilaktycznie wgrałem nowy bios ze strony producenta 14.03.2002
,wszystkie sterowniki instalowałem z orginalnych płytek od płyty i grafiki.
Widocznie trafiłem na dobrą płyte
Pozdrawiam
Marek