Re: nagrywarka Teac czy Liteon ?

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 14:09:02 MET DST

Użytkownik "raku" <raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> ale ja wcale nie przeczę, że teac to dobry napęd...
> ja po prostu ironicznie potraktowałem tych, którzy twierdzą, że teac
> jest najlepszy, bo się *nigdy* nie psuje

Ciekawe kto napisal ze *nigdy* :) Nie ma, nawet w NASA, nie psujacych sie
sprzetow (zwlaszcza posiadajacych mechaniczne czesci).

> (a jest na grupie wiele takich
> osób czczących ta markę).
> Każdy napęd ma prawo się zepsuć, a że teac jest jednym z najtrwalszych,
> to zupełnie inna historia
> kiedyś tu chyba wyczytałem o całej serii padniętych teaców - więc

TEACowi przytrafia sie to najrzadziej (ja nieslyszalem o owej wadliwej seri
ale nie przecze ze taka byla)

> każdemu się może przytrafić...

zwlaszcza ze wiele maili w stylu mam "problemy z xxxx..." wynikajace z
nieznajomosci rzeczy. Rekordy tu bija posty dot wieszania sie Durona, a
przeciaz w znakomitej wiekszosci to plyta lub inne czesci sa tego przyczyna.
Pozdrawiam Yablon