Re: spiacy komputer

Autor: Omulec (sgluch_at_samochodowy.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 14:01:03 MET DST

> Chyba plyta Ci padla... no bo co innego. A moze zasilacz daje
nieodpowiednie
> napiecie bo cos mu sie skopcilo ?

Wlacz kompa i kilka razy reset raz za razem i poczekaj, czy sie nie odpali.
Jak nie pomoze to kilka razy sprobuj jeszcze raz cala ten kilkukrotny reset.

U mnie dziala. I w 80% przypadkow tak wyglada u mnie rozruch. Plyta sprawna,
wszystko sprawne, potestowane.

Tysz Abit KT7 i Duron 800 ;)

Napisz na priv do mnie jakie masz podzespoly i co dolaczone do kompa, moze
razem cos wyknujemy?

Omulec