Re: Opinie na temat LG 19" Flatron 915FT Plus

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 20:16:10 MET DST

On Wed, 3 Jul 2002 11:09:07 +0200, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
<smolik_at_stanpol.com.pl> wrote:

> No, nie przesadzaj z tym brakiem wyobraźni :)
Ja wlasnie pisalem ze nie musze sobie lepszego wyobrazac, a gdybym
musial to problemow tez bym nie mial. :-)

> Powiadasz że korekta kolorów w rogach jest nie dośc skuteczna ?
Nie jest. :-( Wylazi albo na samym zegarku albo troche blizej srodka.

> Próbowałeś rozmagnesować ?
Tak pomaga na 1-2godziny :-( Dla uscislenia dodam, ze pewnie wielu
ludziom by to nie przeszkadzalo, ale mi tak ;-)

>nieostrość - ale to może "zasługa" karty (nie szarpię się bo 85Hz
>w 1024*768 mi starcza :))
To si enie ma co dziwic ze u Ciebi ejest ok. Mam Herculesa GF2MX - co
prawda Nvidia tak pod tym wzgledem wysmiewana, ale w wykonaniu
Herculesa wyglada to zupelnie inaczej niz u Leadteka czy nie daj Boze
Prolinka :-> Porownywalbym ja pod wzgledem jakosci 2D z ELsa.

> A ja chciałbym mieć *łatwą* możliwość przełączania między oboma
>wejściami sygnałowymi :)
Znaczy sie jak? telepatycznie? :-) Ale fakt, ze mi te snesory nie laze
- nigdy nie wiem czy przycisnalem czy nie - przy regulacji musze
patrzec na cyferki w menu a nie skupic sie na ekranie.

> Potwierdzam - w porównaniu z ówcześnie oglądanymi modelami
>Philipsa i Samsugna (z serii "profesjonalnych" !) pompowanie
>jest niemierzalne.
Powiedz to mojemu egzemplarzowi :-( Jak na cieplo obraz idealnie
wpasuje w obszar wyswietlania kinola to na zimno wszystko wylazi mi na
3mm za ekran. Blueeeeeeee..... Po starcie ide zawsze cos przekasic,
wypic kawke......

> Też potwierdzam - obraz lekko "się przeciąga" przy nagrzewaniu.
>[...]
Czyli jednak.

> Marudzisz :)
Jak mam flagowca to chyba mam prawo? :-)

> Przecież zeznawałeś że nie ma... !
Zle mnie zrozumiales :-)
Chyba troche chaotycznie pisalem :-( ale o 2.30 to chyba wybaczalne?
;-)

> Pozdrowienia - Gotfryd
Pozdrawiam
GLide