Re: komputer do pracy - gotowy zestaw

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 23:25:40 MET DST

no wiec w czym problem ? jak programista zaniedba to i owo to wychodzi taki
soft...

keidys na intelu sypaly sie wszelkei progamy z pascala itp - powod blad w
bibliotece crt i wysyp na szybkich kompach...

divx 5.0 wieszal sie na p4 - blad w czyms tam... mozna napisac dowolny
program wieszajacy sie na prockach intela a na amd nie.

problemow od 2 lat nie mialem z niczym (a od 2 lat mam AMD bo intelowi
wowczas powiedzialem dosc !)