Re: komputer do pracy - gotowy zestaw

Autor: -=2L=- (dwael_at_usun.antyspam.poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 23:17:11 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisał w wiadomości
news:afvmeb$g$1_at_news.tpi.pl...

> nie gadaj wasc bzdur.

moze zabrzmialo to nieco "forsujaco", jednakze, w mojej intencji nie lezy
reklama intela, bynajmniej. zdaje sobie sprawe, ze w tej chwili procesory
amd kroluja (sa korzystne cenowo do wydajnosci), jednakze prosze o wziecie
pod rozwage takze kwestii stricte kompatybilnosciowych, a z tymi, w
przypadku amd, jest juz nieco gorzej. swoje obserwacje opieram na
wieloletnich doswiadczeniach z roznymi konfiguracjami kompow. w pracy
wykorzystuje sporo oprogramowania dosowego i - co ciekawe - z konfiguracjami
intel + intel jakos nie ma problemow, a z amd zawsze jest cos nie tak.
ostatnimi czasy pracowalem na duronie + ecs (zdaje sie, ze byl to kzv7a czy
cos w tych okolicach) i kolejny raz okazalo sie, ze aw (dosowa, stara wersja
pcAnywhere) nie chce w ogole dzialac na tym zestawie. u kolegi na athlonie +
abit z raid'em uruchamiala sie po wpisaniu magicznej zmiennej systemowej
odlaczajacej obsluge pamieci rozszerzonej, ale dopiero za drugim razem (za
pierwszym "wylatywala w powietrze"). zaznaczam, ze kilkukrotnie probowalem
roznymi sposobami wplynac na zmiane podejscia mojego zestawu do softu. aw to
tylko przyklad, ale nawet glupi pccillin2002 potrafil wywracac mi system.
ciekawostka jest fakt, ze teraz, gdy posiadam w pracy abit na i845 + nowy
celeron 1,7 , problemy nagle zniknely. czy to nie jest zastanawiajace? na
koniec dodam, ze w domciu posiadam athlona xp na plycie asusa z chipsetem
via i jestem z niego calkiem zadowolony.

--
========>
 sygnatura: "z reguly niepotrzebny dodatek do posta"?