Re: komputer do pracy - gotowy zestaw

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 01:18:03 MET DST

"-=2L=-" <dwael_at_usun.antyspam.poczta.onet.pl> wystukał
(news:afvpl4$fjk$1_at_news2.tpi.pl):

> (dosowa, stara wersja pcAnywhere) nie chce w ogole dzialac na tym
> zestawie. u kolegi na athlonie + abit z raid'em uruchamiala sie po
> wpisaniu magicznej zmiennej systemowej odlaczajacej obsluge
[ciach]
> czy to nie jest zastanawiajace?
Nie bardziej niz wadliwe dzialanie SpeedFana, brak Fade'ow w Scali,
niedzialanie atlasu Wegenera itp. na MSI Max2-BLR i PIV 1.8A.
Programista tez czlowiek i stosuje droge na skroty, czasem niezgodna ze
standardem. I takie sa skutki.
Zeby nie bylo calkiem OT: wylaczajac plyte (ktorej nie znam) zestaw
bedzie idealny. Mam kilka starszych plyt F-S i spisuja sie bez zarzutu,
co dobrze rokuje na te swiezsza plyte.
Pozdrawiam
Egghead