Re: Pentagram Omen 2

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 13:20:28 MET DST

Użytkownik " patch" <sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Sranie w banie. To nie modem jest do kitu tylko użytkownicy.
> Mam takie cacko pół roku i chodzi bez zarzutu ...
> trzeba tylko wiedzieć jak podłączyć się do sieci.

Hahahahahahahaha, ale zabawny jesteś. "Cacko"!!! Chyba najgorszy szit pod
słońcem a ty go wychwalasz. Ale faktycznie: podłączenie do sieci jest
strasznie skomplikowane i pewnie LAMEROM zajmuje 3 tygodnie. Ale gratuluję:
trafiłeś na jeden z nielicznych modeli, który działa poprawnie. Pewnie
robili go specjalnie dla prezesa firmy Pentagram, więc się wyjątkowo
postarali. Fakt, że przez przypadek pomylili transporty i trafił do
sklepu... :-)))

Pozdrawiam,
Sniper