Re: Pentagram Omen 2

Autor: patch (sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 15:57:33 MET DST

> Hahahahahahahaha, ale zabawny jesteś. "Cacko"!!! Chyba najgorszy szit pod
> słońcem a ty go wychwalasz. Ale faktycznie: podłączenie do sieci jest
> strasznie skomplikowane i pewnie LAMEROM zajmuje 3 tygodnie. Ale gratuluję:
> trafiłeś na jeden z nielicznych modeli, który działa poprawnie. Pewnie
> robili go specjalnie dla prezesa firmy Pentagram, więc się wyjątkowo
> postarali. Fakt, że przez przypadek pomylili transporty i trafił do
> sklepu... :-)))

Buahhahahhahaha
Są użytkownicy i "urzytkownicy" czyli tacy co to im wszystko się psuje ...
i nawet nie wiedzą gdzie wtyczkę telefoniczną włożyć a co tu dopiero mówić
o włożeniu karty we właściwe gniazdo:))) (sam takich lamerów widziałem)

Jeśli tobie coś się psuje to pewnie jesteś z tych drugich...;).

Nie zapominaj że narzekają tylko ci którym coś nawaliło, zadowolonych
użytkowników modemów Penta. jest wielokrotnie więcej.