Re: LPT1 vs USB

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 13:04:28 MET DST

> Dokładnie, port LPT skonfigurowany w trybie ECP+EPP z wykorzystaniem
jednego

no ja czegoś nie rozumiem. mimo ustawienia ECP+EPP w praktyce wykorzytywany
jest tyko jeden z tych dwóch trybów. no chyba, że oba mają taki sam
transfer. jednak ja u siebie podczas pracy ze skanerem (Primax) na LPT
używam tylko EPP, bo na ECP to padaka skanuje tak na oko ze 3 razy wolniej.
Różnica jest kolosalna. Gdzieś pisali, że ECP mniej obciąża procka bo
wykożystuje DMA (z tym DMA to się zgodze) i w pewnych zastosowaniach jest
lepsze, ale jeszcze takiego nie spotkałem. Może ktoś jednak zna takie?

Pozdro. Seba