Re: Celeron - upgarde

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 11:27:39 MET DST

"Vik" <viknet_at_poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

 (...)

> ej no przeciez jest napisane jak byk :) to jest PPGA a skoro PPGA
> to tylko procki celka na PPGA byly do 533 te nastepne zielone to
> juz FCPGA sa dwa rozwiazania ale nie wiem czy konkretnie na twoja
> plyte 1 to wlozenie specjalnej podstawki ktora umozliwi wlozenie
> procka FCPGA lub 2 to przerobienie plyty ( ze dwie nozki )

 Podczas tej zabawy z czytaniem specyfikacji już do tego doszedłem...
 Sam nigdy nie siedziałem w procesorach intela - od początku na AMD ;)
 Gdyby to była moja płyta to mógłbym się pobawić - niestety ingerencja
 w płytę odpada. Poprzeglądam strony sklepów po ile chodzą przejściówki
 PCPGA->PPGA. Jeśli pow. 100zł to cała zabawa traci sens...

 Pozdr.