Re: Celeron - upgarde

Autor: Vik (viknet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 10:41:44 MET DST

> (...)

> To w takim razie informacjom z jakich źródeł wierzyć?
> Na stronie w specyfikacji płyty wyraźnie napisane:
> P III Not Supported
> W ogóle na stronie jest "Supported" tylko na Celerony 300A - 533MHz
>
> Może ten opis dotyczy tylko wyjściowej wersji Biosu?
> Zagmatwane nieźle, tym bardziej że w którymś z kolei opisie
> nowego BIOSu:
>
> UPDATE DETAILS: (1) UPDATE KATMAI CPU NAME TO PENTIUM III (FOR PB61)
>
> w następnym:
>
> UPDATE DETAILS: (2) ADD PENTIUM III CPU SERIAL NO.
> [...]
ej no przeciez jest napisane jak byk :) to jest PPGA a skoro PPGA to tylko
procki celka na PPGA byly do 533 te nastepne zielone to juz FCPGA sa dwa
rozwiazania ale nie wiem czy konkretnie na twoja plyte
1 to wlozenie specjalnej podstawki ktora umozliwi wlozenie procka FCPGA lub
2 to przerobienie plyty ( ze dwie nozki )

pzdr
Viking