Re: Zaraz jade kupic Samsunga 959 NF

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 19:59:59 MET DST

"Tomek" <thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO> wrote in message

> Też to mam ale nie użyłem ani razu - dla mnie zbyteczny bajer.

Wygodne do ogladania filmow, czasami sa sciamnione, a recznie zwiekszac
jasnosc i kontrast za kazdym razem to porazka.

> to Pro-Futuro Sp. z o.o. już działa w USA :)))

Nie, kawalek USA jest w Wawie :P
Wprawdzie obok mam komputer z normalnym czasem i z niego moglbym pisac
niusy, ale jakos tak wole win2k od nt4, a do tego ten ma 85Hz a tamten 75
;))

pzdr
Zbyszek