Re: Zaraz jade kupic Samsunga 959 NF

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 23:57:36 MET DST

> Z innych to jesli
> nalezysz do paskofobow to on ma slynne dwa poziome paski.

Ja należałem i kupiłem do domu 957DF - z maską perforowaną ale czasem
pracuje przy 22" Iiyamie na diamondtronie i paski aż tak bardzo nie
przeszkadzają. Wiedze je i czasem się łapie na tym, że szukam ich na
Samsungu 957DF :))) Generalnie 959NF ma szersze pasmo i lepsze parametry
odswierzania - to wynagradza paski z nawiązką.

> sie HighlighZone (sam sie nie spodziewalem, ze to taki uzyteczny drobiazg)

Też to mam ale nie użyłem ani razu - dla mnie zbyteczny bajer.

> PS: Nie czepiac sie godziny, ten kompoter teoretycznie jest w USA :P

to Pro-Futuro Sp. z o.o. już działa w USA :)))

--
Tomek