Re: Zaraz jade kupic Samsunga 959 NF

Autor: Igojsim (igojsim_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 09:51:09 MET DST

> troche wypukla ku dolowi, ale podobno Samsungi tak maja. Z innych to jesli
> nalezysz do paskofobow to on ma slynne dwa poziome paski. Ja sobie o nich
> przypominam tylko czytajac posty w stylu "ratunku, czy poziome paski na
1/3
> i 2/3 monitora do podstawa do reklamacji?". Bardzo dobrze mi sie na nim

Dzieki, ale zawsze fascynowali mnie ludzie, ktorym takie paski
przeszkadzaja. Mam w domu Sony 15-tke na Trinitronie, juz chyba z 10 lat -
te paski dodaja tylko uroku, absolutnie ich nie widac !

Zauwazylem w sklepie, ze jezeli jest wlaczona opcja HighLight, to w
przypadku odtwarzania jakiegos filmu w okienku o szybkich zmianach
instensywnosci odcieni, na pozostalej czesci ekranu wystepuje dudnienie
instensywnosci barw - ciekawe. Rowniez, prawa krawedz podlega nieznacznym
deformacjom. Efekt ten stwierdzilem na 3 roznych egzemplarzach. Co wy na to
?