Re: Zaraz jade kupic Samsunga 959 NF

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 02:03:05 MET DST

"Igojsim" <igojsim_at_interia.pl> wrote in message

> Pal licho kase, mi bardziej chodzi o jakosc. Nie cierpie wydac nawet
> zlotowki, jezeli ma to byc zlotowna wyrzucona w bloto.
> Jak sie prezentuje jego jakosc ??

Na to pytanie to chyba bede mogl odpowiedziec dopiero za jakis rok - dwa,
gdyz mam go dopiero od grudnia. Ale jesli chodzi o prace, to jestem
zadowolony, nie wiem do czego moglbym sie przyczepic. Gorna krawedz jest
troche wypukla ku dolowi, ale podobno Samsungi tak maja. Z innych to jesli
nalezysz do paskofobow to on ma slynne dwa poziome paski. Ja sobie o nich
przypominam tylko czytajac posty w stylu "ratunku, czy poziome paski na 1/3
i 2/3 monitora do podstawa do reklamacji?". Bardzo dobrze mi sie na nim
pracuje w 1280x1024x100Hz i 1600x1200x85Hz. I do ogladania filmow przydaje
sie HighlighZone (sam sie nie spodziewalem, ze to taki uzyteczny drobiazg)
:)

pzdr i zycze udanego zakupu
Zbyszek

PS: Nie czepiac sie godziny, ten kompoter teoretycznie jest w USA :P