Re: laboratorium

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 09:01:45 MET DST

W poscie <ai5rq5$8da$1_at_news2.tpi.pl>, R. Giskard napisales...
> Zastanawiam się gdzie można znaleźć coś w internecie o kratach pomiarowych
> do PC? Znacie jakieś site'y ?? CHodzi mi o możliwość wyposażenia pracowni
> fozycznej w takowe.
> 3m się,

Witam.
W pracowni na polibudzie bawilem sie niedawna taka karta z programem
TestPoint (mozna z bloczkow zlozyc sobie swoj program).
Zakladam ze gdyby znalaesc jakakolwiek karte z przetwornikami A/C to en
programik tez by dzialal (W instrukcji do niego pisalo ze powinien
wspolpacowac :) niestety nie wiem czy sa jakies darmowe wersje)

p.s. nie pamietam kto ja wyprodukowal ale jak zlapie kumpla ktory robi
na niej pomiary to napisze :)

Pozdrawiam

Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl   GG:2200145