Re: toster Yamaha 8424

Autor: Marcin Pawlak (emcom_at_wp.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 07:28:22 MET DST

Witam,

> mam w robocie nagrywarke Yamaha CRW 8424S
> na SCSI.... nawet gdy nie ma w sobie zadnego CD
> to cholerstwo grzeje sie niemilosiernie - momentami
> dobiega mnie zapach palonego plastiku :-((

Sprawdz, czy ma ona z tylu obudowy taki malutki wentylator(np. moja CRW
6416S miala) i czy on oczywiscie pracuje. Jego praca w tym urzadzeniu
naprawde duzo dawala.
Poza tym, nagrywarka nie powinna byc umieszczona na górze obudowy (nie wiem,
jak to jest u Ciebie) ale raczej nizej, zeby nie podgrzewalo ja gorace
powietrze od innych urzadzen.

> CO TO MOZE BYC ?
> wydaje mi sie ze to sam naped wyrabia jakies nadgodziny
> (moze SCSI go tak meczy ??)
> DLACZEGO ON SIE TAK GRZEJE ???

Fakt, że czasem SCSI 'odpytuje' urządzenia co chwila, ale czy to aż miałoby
dać taki efekt?.... Trudno mi powiedzieć... U mnie nie zaobserwowałem czegoś
takiego, choć napędy migają diodami co chwila, ich temperatura jest niska.

> ZOMO
> PS wiem..wiem..... w zimie bedzie jak znalazl.....
> tylko czy wytrzymamy do zimy - Ja i on ??

Jak on nie wytrzyma, zawsze mozesz zalozyc sobie inny 'heat generator' - np.
jakies GeForce Titanium Hyperium Super-duper Cudium 5500 ;))))))) LOL

Pozdrawiam,

Marcin Pawlak