toster Yamaha 8424

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 01:51:28 MET DST

pozwole sobie jeszcze raz zapytac bo jak przystalo
na modemowca, moje posty piorunem znikaja
z grup dyskusyjnych '^__^

mam w robocie nagrywarke Yamaha CRW 8424S
na SCSI.... nawet gdy nie ma w sobie zadnego CD
to cholerstwo grzeje sie niemilosiernie - momentami
dobiega mnie zapach palonego plastiku :-(((
jesli chodzi o nagrywanie to nie narzekam bo mam
w domu doskonale LG CDRW, ale problem w tym
ze siedze blisko tego komutera, a w takie upaly jak
teraz, jego temp. mnie dobija
wylaczenie tego kompa, jak i ingerencje w jego
wnetrze odpada (to maly serverek w firmie)
kompik nie jest jakos szczegolnie obciazony, raczej
nic wiecej sie w srodku tak nie grzeje (na dotyk czuc
jedynie to grzanie z CDRW), obudowa pionowy
midi-tower, w przwiewnym miejscu.....

CO TO MOZE BYC ?
wydaje mi sie ze to sam naped wyrabia jakies nadgodziny
(moze SCSI go tak meczy ??)
DLACZEGO ON SIE TAK GRZEJE ???

ZOMO
PS wiem..wiem..... w zimie bedzie jak znalazl.....
tylko czy wytrzymamy do zimy - Ja i on ??