Re: toster Yamaha 8424

Autor: Roper (roper123_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 09:25:53 MET DST

ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl> wrote:
> pozwole sobie jeszcze raz zapytac bo jak przystalo
> na modemowca, moje posty piorunem znikaja
> z grup dyskusyjnych '^__^
>
> mam w robocie nagrywarke Yamaha CRW 8424S
> na SCSI.... nawet gdy nie ma w sobie zadnego CD
> to cholerstwo grzeje sie niemilosiernie - momentami
> dobiega mnie zapach palonego plastiku :-(((
> jesli chodzi o nagrywanie to nie narzekam bo mam
> w domu doskonale LG CDRW, ale problem w tym
> ze siedze blisko tego komutera, a w takie upaly jak
> teraz, jego temp. mnie dobija
> wylaczenie tego kompa, jak i ingerencje w jego
> wnetrze odpada (to maly serverek w firmie)
> [...]

Mam taka sama i nie grzeje sie. Jesli juz to po wypaleniu kilku plytek daje
sie odczuc, ze plytki sa rozgrzane. Moze ona po prostu wyzionela ducha i
dlatego sie grzeje. W koncu w srodku jest troche elektroniki a obudowa
nagrywarki robi za radiator. Padl jakis scalak i pogrzewa atmosfere...
Jesli chodzi o mozliwosc przegrzewania sie nagrywarki z powodu SCSI to chyba
najprostszym sposobem jest odpiecie SCSI od urzadzenia i pozostawienie
samego zasilania. Ale to nie w chodzi w gre... z powodow jak opisales.
Wiec skoro to sluzbowa maszynka to nie prosciej zglosic problem do
odpowiednich osob i niech oni sie mecza? Chyba, ze to ty odpowiadasz za
sprzet komputerowy w twojej pracy :).

PS. A moze w bezposrednim sasiedztwie nagrywarki jest cos co ja podgrzewa,
dysk jakis albo cos...

Pozdrawiam
Roper