Re: plyta MSI KT3-Ultra + AGP = trup :(

Autor: Wist (wist_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 19:39:44 MET DST

Z nudow - tomek - napisal(a) i co gorsza - poslal(a):
>Wist <wist_at_poczta.gazeta.pl> wrote:
> (...)
> No to chyba szykuje się wycieczka do sprzedawcy.... :(
> Fajnie byłoby gdybyś załatwił jeszcze parę kart na AGP do testów.
> Bo u sprzedawcy możesz się zdziwić (zapakuje jakąś TNT i będzie
> chodzić).
> Zawsze jeszcze zostaje wymówka, że płyta nie współpracuje z posiadaną
> kartą i chcesz wymiany na inny model...
> Pozdr.
Wlasnie mam taki zamiar. :D Znaczy sie - zaraz wydlubie G400 z mojego
kompika z pracy, a w smieciach mam jeszcze jakiegos i740 noname i
S3... Jesli nie pojdzie na zadnym z nich, to juz chyba bedzie wiadomo.
A do tego kompika to i tak grafike trzeba kupic, bo to paranoja, zeby
Athlona 2000+ kisic z G200, nie? ;)

Pozdrowka,
Wist

--