Re: Monitory 17-tki i 19-tki Samsunga

Autor: Adrian Bednarek (adrian80_at_polbox.com.no.spam)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 10:03:40 MET DST

To wszystko z Toba w porzadku.
Ja czytam te grupe od dluzszego czasu i najczesciej widze, ze jest tak (nie
zawsze!): po pytanie a'la "co kupic?" nastepuje seria wymienionych firm i
modeli, a potem kazdy zaprzecza innym ("a ja to kiedys kupilem i nie
dzialalo") i obstaje za swoim faworytem (czasem tak bardzo, ze zastanawiam
sie, czy co niektorzy maja jakies udzialy w poszczegolnych firmach :))
Moja rada - czytac posty, potem szukac informacji na temat wymienionych
modeli, a na koniec - najwazniejsze w przypadku monitorow - przed zakupem
porownac "naocznie" :)
Bo - jak ktos juz tu powiedzial - na monitorze oszczedzac nie nalezy i zakup
nie powinien byc przypadkowy.

Pozdrawiam,
Adrian.