Re: Samsung 757 DFX czy LG 795FT

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 16:23:50 MET DST

Użytkownik "Qba" <qba_at_qba.w.pl> napisał w wiadomości
> ja tez kupilem w MM tylko dlatego, ze musialem na RATY,
> ktore SA oprocentowane, ale nisko: 5% na rok, nieraz 10 miesiecy;

Wlasnie bylem w MM w Lodzi i siedzialem przed Pania, ktora mi bardzo ladnie
wytlumaczyla, ze NIE MA prowizji, jezeli przedstawisz zaswiadczenie o
zarobkach. Inaczej place 105 PLN oplaty manipulacyjnej.

> 1500 - 2000, dla Nas (zwyklych zjadaczy chleba) jest to nie mala kwota,
> ale dla tych z MM to raczej malo i chyba nie uda Ci sie potargowac;

No, nie mala...:)

> jakby co to zagroz, ze kupisz w sklepie obok bo tam jest taniej;

:) Sprobuje, ide z kobieta, ona ma zylke handlarza ;). Ostatnio zakupiony
przeze mnie miernik wynegocjowala za 2/3 poczatkowej ceny ;)

> ewentualnie zrob tak (ale to juz jest emergency):
> jak roznica w cenie miedzy monitorem w MM, a w najtanszym sklepie
> jest duza (u mnie to bylo 20 zl, ale tera jest to okolo 200zl (dla
757dfx'a)
> !!!);
> to kup tam monitor na raty w przeciagu 5 dni odnies i tak zalatwiles se
> niskooporcentowany kredyt :),
> dadza Ci kase z ktora idziesz do pobliskiego sklepu i kupujesz :);

A mozesz dokladniej na priva, bo cos na glowe mi dzis padlo (upaly) i nie
bardzo kumam...
Rufik