Scandisk nie startuje

Autor: Konrad (you_might_get_lost_in_it_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 15:32:50 MET DST

Włączyłem defragmentator dysków żeby trochę poukładać dane. Ku mojemu
zdziwieniu okazało się, że program nie może wystartować ze zbieraniem
danych. Po bliższym przyjrzeniu okazało się, że nie może przejść procedury
sprawdzania dysku Scandiskiem. Włączyłem więc sam Scandisk i rzeczywiście -
nie chce badać powierzchni. Pokazują się komunikaty: "Sprawdzanie tablic
alokacji plików...", potem "Sprawdzanie folderów..." i wraca do początku
czyli do "..alokacji" i tak w kółko. Po 10 razach pokazuje się komunkat:
"Scandisk restartował 10 razy, prawdopodobnie jakiś program dokonuje zapisu
na dysk". Sprawdziłem kilkoma narzędziami czy nie mam czegoś takiego co by
było w pamięci i okazuje się, że nie. W czym może być więc przyczyna?

Konrad_