Re: DVD Toshiba, lub inny...

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 09:11:13 MET DST

> Zamierzam kupić DVD. Myślałem nad Pioneer-em 500M, ale on nie ma wyjścia
> cyfrowego. Teraz myślę nad tym co tak wszyscy bardzo chwalą Toshibą
> SD-M1612 - chociaż podobno nie czyta ona 800-tek i więcej. Mam więc
> pytanie do ludzi którzy mają tą toshibę - jak ona się sprawuje, czy jest
> cicha, czy na prawdę nie czyta 800-tek oraz czy w rzeczywistości jest
> taka dobra jak wszyscy piszą ? ? ?

Jeśli chodzi o hałas, to jak na swoje możliwości i w odniesieniu do
konkurentów jest naprawdę cicha. Poza tym obsługuje najwięcej formatów na
rynku. Po półrocznym użytkowaniu działa nadal idealnie.
Może się zdarzyć, że nie będzie widzieć wszystkich danych na płytach 800MB i
większych, ale nie jest to regułą. Nie zmienia to w niczym faktu, że jest to
obecnie jedna z najlepszych propozycji na polskim rynku.

> BTW. Zastanawiam się jeszcze ew. nad Pioneer-em 306 (slot-in), oraz Asus
> AS-616 jeśli ktoś mógłby się na ich temat wypowiedzieć (szczególnie
> posiadacze powyższych) byłbym wdzięczny.

Ten Asus jest też OK.
Pioneer'a nie znam.

Arkhan.