Re: DVD Toshiba, lub inny...

Autor: RafKo (raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 20:46:39 MET DST

Witam,

Użytkownik "/\rkhan" <arkhan_at_2com.pl> napisał:

> Jeśli chodzi o hałas, to jak na swoje możliwości i w odniesieniu do
> konkurentów jest naprawdę cicha. Poza tym obsługuje najwięcej formatów
na
> rynku. Po półrocznym użytkowaniu działa nadal idealnie.
> Może się zdarzyć, że nie będzie widzieć wszystkich danych na płytach
800MB i
> większych, ale nie jest to regułą. Nie zmienia to w niczym faktu, że
jest to
> obecnie jedna z najlepszych propozycji na polskim rynku.

Dzięki Wam za odpowiedź!
a co myślicie o żywotności produktów toshiby.
Sam muszę przyznać, że mam 12x tej firmy, i od jakiegoś 1-1,5 roku wciąż
mi się pieprzy - tzn. raz czyta, raz nie. Mam mieszane uczucia co to tej
firmy, ale może tylko ja miałem pecha ?

Asus

> Ten Asus jest też OK.

tyle tylko, że nigdzie prawie o nim nie można przeczytać i nie mogę go
kupić w swoich okolicach :(

--
Pozdrawiam,