DVD Toshiba, lub inny...

Autor: RafKo (raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 18:52:44 MET DST

Witam,

Zamierzam kupić DVD. Myślałem nad Pioneer-em 500M, ale on nie ma wyjścia
cyfrowego. Teraz myślę nad tym co tak wszyscy bardzo chwalą Toshibą
SD-M1612 - chociaż podobno nie czyta ona 800-tek i więcej. Mam więc
pytanie do ludzi którzy mają tą toshibę - jak ona się sprawuje, czy jest
cicha, czy na prawdę nie czyta 800-tek oraz czy w rzeczywistości jest
taka dobra jak wszyscy piszą ? ? ?

BTW. Zastanawiam się jeszcze ew. nad Pioneer-em 306 (slot-in), oraz Asus
AS-616 jeśli ktoś mógłby się na ich temat wypowiedzieć (szczególnie
posiadacze powyższych) byłbym wdzięczny.

--
Pozdrawiam,