2xATI+CTX

Autor: M (nx-01_at_o2.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 23:54:08 MET DST

Mam problem z monitorem CTX EX710F. Nie trzyma on jednego parametru.
Po każdym restarcie ustawienie "Rotation" zmienia się na 50. Moja
karta graficzna to ATI Radeon 7500. Zjawisko to występuje tylko wtedy
gdy nie mam aktywowanego wyjścia telewizyjnego.
Gdy podłączyłem ten monitor do innego komputera z grafiką ATI Rage II C
to pamięta wszystkie ustawienia, nie ma żadnych problemów.
Czy karta graficzna oraz włączenie wyjścia telewizyjnego może mieć wpływ
na nie zapamiętywanie parametrów przez monitor? Może wpływać na to mogą
jakieś inne ustawienia na przykład w biosie?