Re: Monitor Samsung 757 DFX

Autor: Kosh (khn_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 00:14:50 MET DST

"Piniu" napisal(la) dnia 2002-07-29 21:40, te oto slowa:

> Kupilem ostatnio kilka takich szajsungow i byly naprawde w deche..(dla
> monitorow w tym przedziale cenowym). Jednak ostani ktory kupilem zachowuje
> sie troche dziwnie tzn. po wlaczeniu ekran nie miesci sie w okienku monitora
> tak ok. 3-4 mm od gory i troszke mniej od dolu, ale po jakichs 2-3 minutach
> pracy wszystko sie stabilizuje!

Normalne zjawisko dla tego typu kineskopu (inzynierowie walcza z tym zjawiskiem
z roznym skutkiem)!
To przeciez wbrew pozorom, tradycyjny kineskop.

> Czy to oznaka jakiejs awarii czy moze to normalny przejaw stabilizacji pracy
> dziala katodowego..czy calej elektroniki kinola??

Ja, naturalnie ;-)))) (material maski t(y)z ma tu cos do powiedzenia) ;-)

P.S.
Z wiekiem, zjawisko to sie marginalizuje (o dziwo !).

--
Best regards, Kosh                                     khn(at)wp.pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"