Re: Laser - pytanie do praktyków

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 22:10:05 MET DST

> albo o wydruk płytki
> drukowanej, który dałoby się od razu wykorzystać do wykonania
> takiej płytki.

Ja wiele razy drukowałem płytki (na folii) drukarkami HP i to różnymi od
zdaje się bardzo starej 4p przez 6p i 6L po LJ4000 czy coś w tym stylu
(duża, sieciowa) i zawsze wydruki były OK. Żadnych problemów z geometrią nie
zauważyłem a bywały i płytki pod montaż powierzchniowy więc gdyby coś "nie
wyszło" to z pewnością bym to odkrył przy nalutowywaniu scalaków.

Na jakiej konkretnie drukarce miałeś problemy ??? Może była uszkodzona ???

--
Tomek