Re: Laser - pytanie do praktyków

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 13:25:44 MET DST

Użytkownik "Tomek" <thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO> napisał:

> Ja wiele razy drukowałem płytki (na folii) drukarkami HP i to różnymi od
> zdaje się bardzo starej 4p przez 6p i 6L po LJ4000 czy coś w tym stylu
> (duża, sieciowa) i zawsze wydruki były OK. Żadnych problemów z geometrią nie
> zauważyłem a bywały i płytki pod montaż powierzchniowy więc gdyby coś "nie
> wyszło" to z pewnością bym to odkrył przy nalutowywaniu scalaków.
>
> Na jakiej konkretnie drukarce miałeś problemy ??? Może była uszkodzona ???

Jeszcze starrszej niż 4p, czyli dwójce. Te zniekształcenia były niewielkie,
plus minus pół milimetra (zwykłe teksty czy rysunki były "na oko" idealne),
ale te pół milimetra dyskwalifikowało takie wydruki, szczególnie do płytek
dwustronnych.
W takim razie technologia poszła naprzód, zatem nie będę się ograniczał
wyłąccznie do OKI, tym bardziej, że podobno nie wolno na niej drukować
dwustronnie.
Dzięki za konkretne wskazówki!

--
Sławek [am-pm]