Re: Pytanie o IRQ, PCI na Solteku DRV2 , Tuner TV

Autor: GM (GM_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 13:20:55 MET DST

Witaj
Tez mam ta plyte i rowniez podobne problemy. Wydaje sie ze jest w tej plycie
cos powaznie zwalone. Np w biosie raporuje ze grafa jest zawsze na tym samym
przerwaniu co pierwszy kontroler ide lub to ze w tabelce nie ma
zaraportowanego tego kontrola lub to ze slot agp dzieli przerwanie ze slotem
pierwszym i piatym (jest tak rzeczywiscie). A objawy: podobne do Twoich
zwisy, niebieskie ekrany bledy w plikach nv*. Zarowno pod XP i 98. Podczas
korzystania z cdromu (secoondary master) i ogladania telewizji zwisy.
Chociaz w przypadku mojego egzemplarza jest moze cos innego zwalone bo po
przestawieniu pamieci na 100 (mam dwie dobre kosci pc2100 - sprawdzone)
wiekszosc objawow znika oprocz tych zwiech przy korzystaniu z cdromu.
Najgorsze jest to ze juz dawno nie bylo nowego biosu. Wez sprawdz moze u
siebi czy po przestawieniu pamieci na 100MHz nie ma poprawy
Simon