Re: Pytanie o IRQ, PCI na Solteku DRV2 , Tuner TV

Autor: Tomek Głowacki (tomek_wywalto_at_pseinfo.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 14:09:50 MET DST

GM wrote:
> Witaj
> Tez mam ta plyte i rowniez podobne problemy. Wydaje sie ze jest w tej plycie
> cos powaznie zwalone. Np w biosie raporuje ze grafa jest zawsze na tym samym
> przerwaniu co pierwszy kontroler ide lub to ze w tabelce nie ma
> zaraportowanego tego kontrola lub to ze slot agp dzieli przerwanie ze slotem
> pierwszym i piatym (jest tak rzeczywiscie). A objawy: podobne do Twoich
> zwisy, niebieskie ekrany bledy w plikach nv*. Zarowno pod XP i 98. Podczas
> korzystania z cdromu (secoondary master) i ogladania telewizji zwisy.
> [...]

Hmm.. u mnie akurat te problemy wcześniej nie występowały, poza
jednym: komputer nie startował często (i dalej nie potrafi!) za
pierwszym razem kiedy włączony był monitor. Pojawiał się obraz,
wyświetlało się jaki mam procesor i tyle. Pomagało wyłączenie
monitora i ponowne odpalenie komputera.

Dopiero teraz, kiedy dołożyłem Tuner TV wszystko zaczęło się
chrzanić niesamowicie... generalnie martwią mnie te przerwania, bo w
biosie pisze inaczej, a w wykazie przed startem systemu inaczej. Nie
wiem też na jakiej podstawie przydzielane są tylko przerwania 5, 11
i 15...

Pozdrawiam,
Tomek G.