Re: IBM - Alaaaarm!!!

Autor: Olek Dabrowski (olek_at_studioANTYSPAMspartan.com.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 09:38:56 MET DST

w wiadomosci ai2qd0$dcm$1_at_news2.tpi.pl, << eMKa >> o adresie mk_at_alert.pl
napisal dnia 7/29/02 9:21 AM:

> Eeee, chyba wszystkie wspólczesne dyski maja 3 lata gwarancji,
> a jak kupowales dysk w budce z lodami to radz sobie sam!

To pewnie ma te 3 lata, dla mnie tym lepiej, bo mniejszy stres, ze nie
zdaze. Nigdy sie nie interesowalem gwarancjami, bo nigdy nic mi sie nie
zepsulo. A kupowalem w dosc renomowanym sklepie, wiec powinno byc ok.

Wuj Heini